Pomoč in podpora

Na tem mestu si lahko preberete splošne informacije o uporabi Monete. Prav tako so tu zbrana pogosta vprašanja in odgovori.

Moneta Internet

Če potrebujete dodatne informacije, nam pišite ali nas pokličite . Z veseljem bomo odgovorili na vaše povpraševanje in vam svetovali.

Uporaba Monete

Moneto lahko uporabljate na dva načina, kot:

  • storitev mobilnega operaterja: omogočena je vsem uporabnikom storitev Mobitel in Si.mobila
  • bančno storitev: omogočena je komitentom Nove KBM, ki so hkrati uporabniki storitev Mobitel ali Si.mobila.
Osnovne informacije za uporabo Monete
  • Porabo z Moneto lahko vedno preverite. Pošljite sporočilo SMS na številko 1919 s ključno besedo MONETA. V odgovor prejmete informativno porabo na Moneti in višino omejitve porabe (limita).
  • Mesečna omejitev porabe (limit): Vaš mesečni limit imate uporabniki storitev Mobitel in Si.mobila že avtomatsko brezplačno vklopljen, lahko pa ga tudi poljubno spreminjate (zvišujete, znižujete) prek obrazcev ali prek sporočil SMS. Uporabnikom Monete pri bankah omejitev porabe z Moneto banke ob izdaji Monete določijo glede na poslovanje uporabnika. Z Moneto lahko plačujete tudi visoke zneske, saj je mesečni limit prilagojen vašemu poslovanju.
  • Varnostna koda PIN za Moneto: uporabniki Monete pri mobilnih operaterjih lahko plačila z Moneto dodatno zavarujete s kodo PIN. Uporabniki Monete pri bankah pri plačilu z Moneto vedno uporabljate kodo PIN, ki vam jo banka izda ob pristopu k Moneti.
  • Vklop/izklop Monete: uporabniki Monete mobilnega operaterja jo imate že samodejno vklopljeno. Moneto lahko kadarkoli izklopite , tako na vaši osebni mobilni številki, kakor tudi za številke, ki so vezane na vaš naročniški paket. Komitenti bank izpolnite vlogo za izdajo Monete, jo oddate v poslovalnici, oddate po pošti ali posredujete prek spletne banke in jo lahko prav tako kadarkoli izklopite.